Bootcamp kun for mænd!

”Only For Men” er en indendørs bootcamp, hvor træningen b.la. vil bestå af en kombination af frivægts- og kropsvægtstræning, TRX øvelser, Kettlebells, battle rope, slam balls, prowler mm. Forvent at blive udfordret og at du bliver presset hårdere end du ville gøre på egen hånd, samtidig med at du har det sjovt i selskab med andre træningsglade kvinder/mænd.

Husk, at når du er tilmeldt denne bootcamp, er der IKKE inkluderet medlemskab til SeierFitness. Hvis du ønsker frit at kunne anvende vores faciliteter til ekstra træning eller prøve vores hold så skal du købe et medlemskab ved siden af Bootcampen. Henvend dig endelig i receptionen hvis du har spørgsmål til priser m.m. Se SeierFitness hjemmeside for mere information om vores 2 klubber og trænerne:

http://seierfitness.dk/om-seierfitness/

http://seierfitness.dk/vi-tilbyder/personlig-traening/

Hvor mødes vi?

  • Alle 16 træningslektioner finder sted i SeierFitness i Badeanstalten Spanien nær rutebilstationen (Spanien 1, 8000 Aarhus C).
  • Ved den første træning vil vi tage imod dig i receptionen. Hvis du er ny i SeierFitness, skal du ved hovedindgangen trykke på knappen ’SeierFitness’, til venstre for det elektroniske bomsystem, og så vil en af vores søde receptionister lukke dig ind.
  • Du skal være klar og omklædt til at starte træningen på de angivne tidspunkter og træningslektionen varer 1 time pr. gang. I den første og sidste uge af bootcampen vil der være sat ekstra tid af til at foretage målinger med vores InBody scanner. Dette er valgfrit, men det kan være en god måde at få målt dine fremskridt og effekten af de 8 uger hårde arbejde. Flere detaljer om dette vil blive givet ved opstart.

Hvad skal du medbringe?

  • Passende indendørs træningstøj, inklusiv indendørssko til træningen.
  • Vi anbefaler at du medbringer en vandflaske og skulle du glemme den en dag, kan du købe en hos os i receptionen.
  • Motivation for at sparke røv og en god sans for humor!

Hvad sker der nu?

  • Vi vil meget gerne vide på forhånd, hvis du har skader der skal tages hensyn til i træningen. Det hjælper os i planlægningen af træningen så den bliver så effektiv, sjov og sikker som muligt og sikrer, at alle kan være med til de forskellige træningsøvelser. Information vedr. dette kan mails direkte til din træner.
  • Gør dig klar til 8 fantastiske ugers hårdt arbejde, sved og sjov.