January 2018

05
Jan

Før-fødselstræning

Den er god nok. Du må gerne træne, selvom du er gravid. Faktisk kan moderat motion og træning afhjælpe nogle af de gener, mange gravide døjer med. Det kan være bækkensmerter, lænde- og rygsmerter eller hævede ben.

 

Læs mere
09
Jan

Bootcamp – only for men!

Tirsdag d. 9. januar har vi opstart på bootcampen “Only for men”! Træningen vil bestå af styrketræning, cardio, funktionel træning og boksning. Altså powerfuld, effektiv stærk-mand træning.

Vi skaber en rå stemning, semi cross-fit agtigt, hvor vi fremelsker at slå, kaste, hamre, skubbe og trække!

Som en af trænerne, Simon, udtrykker det: “Generally just being badass mother-lovers!”

 

Læs mere
09
Jan

Efter-fødselstræning

Tirsdag d. 9. januar er der opstart på nyt efterfødselsforløb i Seierfitness. Forløbet henvender sig til dig, der for nyligt er blevet mor. Fysioterapeut og personlig træner Krista Vanggaard er ansvarlig for holdet.

Læs mere
16
Jan

Bootcamp – only for women!

Tirsdag d. 16. januar 2018 har vi opstart på endnu en bootcamp “Only for women”! Er du klar på at arbejde hårdt,  yde 110% til hver træning, så lover vi dig flotte resultater. Under de 8 uger vil du blive stærk, komme i bedre form, og få mere energi.

Der er max. plads til 8 deltagere, hvilket gør at vi får skabt et stærkt sammenhold og en super energi.

 

 

 

Læs mere
19
Jan

Nytårskur

Fredag d. 19. januar 2018, inviterer vi alle medlemmer til Nytårskur i SeierFitness.

Vi starter eftermiddagen med træning, derefter fredagslounge i Seier, og så har vi fundet et unikt sted, hvor vi skal spise, drikke et koldt glas vino og storhygge.

Mere info om program, pris m.m. kommer snarest, men sæt allerede nu et stort X denne dag!

Læs mere

February 2018

02
Feb

Efter-fødselstræning

Fredag d. 2. februar er der opstart på nyt efterfødselsforløb i Seierfitness. Forløbet henvender sig til dig, der for nyligt er blevet mor. Fysioterapeut og personlig træner Krista Vanggaard er ansvarlig for holdet.

Læs mere

March 2018

02
Mar

Før-fødselstræning

Den er god nok. Du må gerne træne, selvom du er gravid. Faktisk kan moderat motion og træning afhjælpe nogle af de gener, mange gravide døjer med. Det kan være bækkensmerter, lænde- og rygsmerter eller hævede ben.

 

Læs mere
06
Mar

Efter-fødselstræning

Tirsdag d. 6. marts er der opstart på nyt efterfødselsforløb i Seierfitness. Forløbet henvender sig til dig, der for nyligt er blevet mor. Fysioterapeut og personlig træner Krista Vanggaard er ansvarlig for holdet.

Læs mere

April 2018

06
Apr

Efter-fødselstræning

Fredag d. 4. april er der opstart på nyt efterfødselsforløb i Seierfitness. Forløbet henvender sig til dig, der for nyligt er blevet mor. Fysioterapeut og personlig træner Krista Vanggaard er ansvarlig for holdet.

Læs mere

May 2018

08
May

Efter-fødselstræning

Tirsdag d. 8. maj er der opstart på nyt efterfødselsforløb i Seierfitness. Forløbet henvender sig til dig, der for nyligt er blevet mor. Fysioterapeut og personlig træner Krista Vanggaard er ansvarlig for holdet.

Læs mere